Porsche 911 Carrera 4 GTS
𝐏𝐨𝐫𝐬𝐜𝐡𝐞 𝟗𝟏𝟏 𝐂𝐚𝐫𝐫𝐞𝐫𝐚 𝟒𝐆𝐓𝐒 - zabezpieczenie całości samochodu folią PPF 🛡
Decyzja o zabezpieczenie tego samochodu zapadła szybko i spontanicznie w chwili wyjazdu z salonu Porsche.
Zaraz po odbiorze z salonu samochód trafił w nasze ręce na kompleksowe zabezpieczenie bezbarwną folią ochronną. Niski, szeroki, sportowy samochód to samochód stworzony do wyłapywania wszelkich uderzeń od kamieni oraz żwiru na drodze przekonał się o tym chyba każdy właściciel sportowego samochodu.
Czy warto więc płacić za coś czego nie widać?🤔
Gdy postawimy obok siebie dwa nowe, identyczne egzemplarze z których tylko jeden jest oklejony nie zauważymy różnicy, gdy zrobimy to ponownie po kilku tysiącach kilometrów różnica będzie widoczna gołym okiem. Nie zabezpieczony samochód pokryty będzie masą odprysków oraz wypiaskowanym przednim zderzakiem czego niestety nie usunie nawet wieloetapowa korekta lakieru.
𝗗𝗹𝗮𝗰𝘇𝗲𝗴𝗼 𝘄𝗮𝗿𝘁𝗼 𝘇𝗮𝗯𝗲𝘇𝗽𝗶𝗲𝗰𝘇𝘆𝗰́ 𝘀𝗮𝗺𝗼𝗰𝗵𝗼́𝗱?
Niewidzialna, gruba warstwa ochronna chroni samochód przed odpryskami kamieni, plamami po twardej wodzie, wżerami po ptasich odchodach a nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
STEK to folia tzw. IV generacji, czyli takiej, która łączy zalety poliuretanów i powłok hydrofobowych, użyta do zabezpieczenia Porsche folia DYNOshield ma zdolność samoregeneracji, zapewnia ekstremalnie głęboki połysk bez efektu „skórki pomarańczy”, folia jest przezroczysta, nie żółknie, zdecydowanie ułatwia bieżące utrzymanie czystości pojazdu.
Folia ochronna to nie wszystko, w KURO dbamy o samochód kompleksowo dlatego zabezpieczyliśmy również wszelkie nieoklejane elementy:
✅ mycie samochodu z usunięciem transportowych
✅ zabezpieczenie ceramiczne felg - Aqua Wheel Coating
✅ zabezpieczenie hydrofobowe wszystkich szyb -Aqua Glass Protection
✅ impregnacja wnętrza - LCK Polska oraz Waxoyl Polska
✅ zabezpieczenie końcówek wydechów - Max Protect UNC - V3
✅ zabezpieczenie elementów z tworzywa - Max Protect V1
Decyzja o zabezpieczenie tego samochodu zapadła szybko i spontanicznie w chwili wyjazdu z salonu Porsche.
Zaraz po odbiorze z salonu samochód trafił w nasze ręce na kompleksowe zabezpieczenie bezbarwną folią ochronną. Niski, szeroki, sportowy samochód to samochód stworzony do wyłapywania wszelkich uderzeń od kamieni oraz żwiru na drodze przekonał się o tym chyba każdy właściciel sportowego samochodu.
Czy warto więc płacić za coś czego nie widać?🤔
Gdy postawimy obok siebie dwa nowe, identyczne egzemplarze z których tylko jeden jest oklejony nie zauważymy różnicy, gdy zrobimy to ponownie po kilku tysiącach kilometrów różnica będzie widoczna gołym okiem. Nie zabezpieczony samochód pokryty będzie masą odprysków oraz wypiaskowanym przednim zderzakiem czego niestety nie usunie nawet wieloetapowa korekta lakieru.
𝗗𝗹𝗮𝗰𝘇𝗲𝗴𝗼 𝘄𝗮𝗿𝘁𝗼 𝘇𝗮𝗯𝗲𝘇𝗽𝗶𝗲𝗰𝘇𝘆𝗰́ 𝘀𝗮𝗺𝗼𝗰𝗵𝗼́𝗱?
Niewidzialna, gruba warstwa ochronna chroni samochód przed odpryskami kamieni, plamami po twardej wodzie, wżerami po ptasich odchodach a nawet drobnymi obcierkami parkingowymi.
STEK to folia tzw. IV generacji, czyli takiej, która łączy zalety poliuretanów i powłok hydrofobowych, użyta do zabezpieczenia Porsche folia DYNOshield ma zdolność samoregeneracji, zapewnia ekstremalnie głęboki połysk bez efektu „skórki pomarańczy”, folia jest przezroczysta, nie żółknie, zdecydowanie ułatwia bieżące utrzymanie czystości pojazdu.
Folia ochronna to nie wszystko, w KURO dbamy o samochód kompleksowo dlatego zabezpieczyliśmy również wszelkie nieoklejane elementy:
✅ mycie samochodu z usunięciem transportowych
✅ zabezpieczenie ceramiczne felg - Aqua Wheel Coating
✅ zabezpieczenie hydrofobowe wszystkich szyb -Aqua Glass Protection
✅ impregnacja wnętrza - LCK Polska oraz Waxoyl Polska
✅ zabezpieczenie końcówek wydechów - Max Protect UNC - V3
✅ zabezpieczenie elementów z tworzywa - Max Protect V1