Wymiana seryjnych hamulców na mocniejsze gwarantuje większe bezpieczeństwo i krótszą drogę hamowania, oraz pozwala częściej wykorzystywać pełną moc hamowania.
Poprzez zmianę na układ EBC Brakes, oraz wymianę płynu hamulcowego na sportowy (z większą temperaturą wrzenia), hamulec staje się skuteczniejszy i za każdym razem hamuje tak samo. Zastosowanie tarcz hamulcowych o większej średnicy i zacisków hamulcowych o większej sile nacisku daje pewność, że układ hamulcowy sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagającego kierowcy.
Wymiana klocków hamulcowych na sportowe
Wymiana tarcz hamulcowych na sportowe (ze sprawdzeniem bicia piasty)
Montaż big brake kit - wymiana zacisków, tarcz, przewodów
Zastąpienie fabrycznego układu dolotowego na podzespoły wydajniejsze niż fabryczne widocznie poprawia parametry silnika. Zapobiega również jego przegrzewaniu, które skutkuje obniżeniem mocy, oraz ewentualnemu uszkodzeniu.
Szybko zużywające się elementy układu dolotowego zastępujemy trwalszymi silikonowymi odpowiednikami, a plastikowe łączniki polerowanym aluminium lub stalą nierdzewną.
Szeroko pojęta modyfikacja zawieszeń począwszy od amortyzatorów z pojedynczą regulacją tłumienia po amortyzatory z potrójną regulacja sił tłumienia, zbiornikami wyrównawczymi, niezależna regulacją wysokości od wstępnego naprężenia sprężyn ( w przypadku gdy design pojazdu pozwala na tego typu rozwiązanie ).
Dostępność customowych sztywności sprężyn, oraz charakterystyki amortyzatorów bazując na wymaganiach klienta oraz przeznaczeniu pojazdu.
Amortyzatory w pełni modyfikowalne z dostępnością pełnego serwisu.
Montaż modułu RACEchip lub DTE Systems to najłatwiejszy sposób na poprawienie osiągów Twojego samochodu bez utraty gwarancji.
Moduły te podnoszą moc nawet do 30%, poprawiają ekonomię silnika, co z kolei przekłada się na niższe średnie spalanie, a co najważniejsze są łatwe do założenia i usunięcia. Już 15 minut wystarczy aby moduł został bezpiecznie wyjęty spod maski - na przykład przed przeglądem gwarancyjnym w autoryzowanym serwisie. Poznaj naszą ofertę.
Modyfikacja seryjnych map silnika, pozwala podnieść jego moc oraz moment obrotowy bez uszczerbku dla fabrycznych podzespołów.
We współpracy z CompSport zapewniamy kompleksową obsługę szeroko pojętej grupy VAG. W przypadku wymiany kluczowych podzespołów silnika, dzięki indywidualnemu strojeniu, możemy osiągnąć jeszcze większe przyrosty mocy.
Generalne założenie mechanicznej modyfikacji układów wydechowych opiera się na przyspieszeniu tempa opróżniania komory spalania z gazów.
Usuwając lub przerabiając kolejne ograniczające przeszkody w układzie, można osiągnąć ten efekt. Współpracujemy z topowymi producentami takimi jak: Milltek Sport, MG Motosport, Capristo, ARMYTRIX, Kline Innovation, Remus, Akrapovic, iPe, Fi Exhaust , Supersprint.
Współpracujemy również z markami Maxhaust, Cele Automotive czy Pantera, które dostarczają nam systemy aktywnego układu wydechowego zmieniające jego dźwięk.