Jako pierwszy, przygotowaliśmy pakiet WIOSNA I, czyli kompleksowe, solidne domycie samochodu, połączone z płukaniem nadkoli, szczelin i wszystkich dolnych części samochodu, gdzie podczas jesienno-zimowej eksploatacji mogły nagromadzić się osady z soli i błota. Ponadto, aby właściwie przygotować karoserię, chemicznie usuwamy poprzyklejane do niej osady ze smoły i asfaltu, a także osady metaliczne. Nie zapominamy także o wnękach, zawiasach i komorze silnika. Tak przygotowane auto, trafia na halę detailingową, gdzie zostaje starannie osuszone, sprawdzone i przygotowane do aplikacji preparatu zabezpieczającego lakier. Przy okazji zabezpieczenia karoserii wybranym woskiem premium, lub powłoką polimerową, nie zapominamy również o zabezpieczeniu felg, opon, czy reflektorów i tworzyw sztucznych. Dodatkowo, przednia szyba zostaje odpolerowana, tak aby znajdujące się na niej plamy i zacieki zostały mechanicznie usunięte.
Dzięki temu, po aplikacji powłoki hydrofobowej (niewidzialnej wycieraczki), przy jeździe z wyższymi prędkościami (>50km/h) korzystanie z klasycznych wycieraczek będzie całkowicie zbędne. Takie całodniowe SPA to świetne rozwiązanie dla każdego samochodu, niezależnie od jego wieku, przebiegu, czy przeznaczenia.
Kolejnym, najpopularniejszym w poprzednich latach pakietem odświeżenia samochodu jest pakiet WIOSNA II, czyli rozszerzona o jednoetapowe polerowanie WIOSNA I. Różnica polega na jednym, ale bardzo ważnym aspekcie pracy. Po umyciu i przygotowaniu pojazdu, trafia on na halę detailingową, gdzie zostaje starannie osuszony i przygotowany do polerowania. Od lat świetnie sprawdza się tutaj jednoetapowe polerowanie, tak zwany one-step. Karoseria samochodu zostaje solidnie odświeżona, mikrorysy i oksydacje trwale usunięte, lakier znów jest śliski i błyszczący, a odbicie lustrzane. Na koniec zabezpieczamy go wybranym woskiem premium, lub powłoką polimerową, nie zapominając również o felgach, oponach, czy reflektorach.
WIOSNA II stała się na tyle popularna, że musieliśmy zdecydować się na pracę również w godzinach nocnych, ponieważ nie byliśmy w stanie zadbać o wszystkie z umawiających się do nas samochodów. Wynika to z tego, że właściwie przeprowadzone polerowanie zajmuje znacznie więcej czasu i auta, które przyjmujemy muszą zostać z nami na minimum jeden pełny dzień pracy, a w skrajnych przypadkach (lakiery bardzo zmęczone, wymagające więcej pracy) nawet dwa dni robocze. Jednak efekt wizualny rekompensuje te drobne niedogodności czasowe.